نگاهی به 10 تا از بهترین ارز دیجیتال برای سود بیشتر در سال 2023 | آکادمی آموزش ترید و تجارت

نگاهی به ۱۰ تا از بهترین ارز دیجیتال برای سود بیشتر در سال ۲۰۲۳

بهترین ارز دیجیتال برای سود
بهترین ارز دیجیتال برای سود یکی چیست؟ این جزو سوالاتی است که همه به دنبال پیدا کردن جواب آن هستند. و پیدا کردن جواب سوال «بهترین ارز دیجیتال برای سود» نیازمند دانش و تحقیقات بسیاری است.

بهترین ارز دیجیتال برای سود یکی چیست؟ این جزو سوالاتی است که همه به دنبال پیدا کردن جواب آن هستند. و پیدا کردن جواب سوال «بهترین ارز دیجیتال برای سود» نیازمند دانش و تحقیقات بسیاری است. برای پیدا کردن جواب این سوال تا انتهای مقاله «بهترین ارز دیجیتال برای سود همراه»، «آکادمی ترید و تجارت وولف تریدر» باشید.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌بهترین ارز دیجیتال برای سود را چطور پیدا کنیم؟

از بیت کوین و اتریوم تا دوج کوین و تتر، هزاران ارز دیجیتال مختلف وجود دارد، زمانی که تازه دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کرده‌اید، آن را بی نظیر می‌کند. برای کمک کردن به شما در به دست آوردن اهداف خود، این 10 ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار و ارزش تمام کوین‌های موجود در گردش هستند.

📌ارزدیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یک دارایی دیجیتال است که بدون اختیار متمرکز بانک یا دولت می‌تواند در گردش باشد. تا به امروز، 24.630 پروژه ارزدیجیتال وجود دارد که یک بازار کریپتو 1 تریلیون دلاری را معرفی می‌کند.

1.بیت کوین (BTC)

✔️ارزش بازار: 529 میلیارد دلار

به وسیله ساتوشی ناکاماتو در 2009 ساخته شد، بیت کوین ارز دیجیتال اصلی است. همانند بسیاری از ارزهای دیجیتال بیت کوین روی بلاک چین کار یا دفتر کل تراکنش‌های ثبت شده در شبکه‌ای متشکل از هزاران کامپوتر اجرا می‌شود. از آنجا که اضافات به دفتر کل توضیع شده باید با حل یک معمای رمزنگاری تایید شود، بنابراین بیت کوین ایمن و در برابر کلاهبرداران محافظت می‌شود. از وقتی که بیت کوین خانگی شد قیمت آن سر به فلک کشید. در می 2016، شما می‌توانستید با یک چیزی حدود 500 دلار یک بیت کوین بخرید. در 23 می 2023، قیمت یک بیت کوین حدودا 27.286 دلار است. این یک رشد 5.359 درصدی است.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌2.اتریوم(ETH)

✔️ارزش بازار:222.7 میلیون دلار

هر دو، ارز دیجیتال و پلتفرم بلاک چین، اتریوم به دلیل پتانسیل اپلیکیشن‌ها، مثل به اصطلاح قرارداد‌های هوشمند که وقتی شرایط مناسب بود اجرا می‌شود و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)، محبوب هستند.

همچینین اتریوم یک رشد خیلی بزرگ‌هم داشته است.از آپریل 2016 تا انتهای می 2023، قیمت از 11 دلار تا حدودا 1.851 دلار، افزایش پیدا کرده است؛ 16.731 درصد رشد.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌3.تتر(USDT)

✔️ارزش بازار: 83 میلیارد دلار

بر خلاف انواع دیگر ارزهای دیجیتال، تتر یک استیبل کوین است، به معنی این که به وسیله ارز فیات مانند دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می‌شود. به طور فرضی ارزشی برابر با یکی از آن پول‌ها دارد. در تئوری، این به این معنی است که ارزش تتر قرار است که ثابت تر نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر باقی بماند و مورد علاقه سرمایه‌گذارانی که نسبت به نوسانات و سایر کوین‌ها محتاط هستند، از آن حمایت می‌کنند.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌4.بایننس کوین (BNB)

✔️ارزش بازار:48.9 میلیارد دلار

بایننس کوین شکلی از ارز دیجیتال است که می‌توان برای معامله و پرداخت کارمزد در بایننس، یکی از بزرگ ترین صرافی‌های کریپتو جهان از آن استفاده کرد. از زمانی که رد 2017 راه‌اندازی شد، صرفا معاملات را در پلتفرم صرافی بایننس تسهیل کرده است. الان، می‌توان برای معامله، پردازش پرداخت، یا حتی رزرو قراردادهای سفری، استفاده کرد. هچنین می‌توان آن را با سایر ارزهای دیجیتال، مثل اتریوم و بیت کوین، تعویض یا معامله کرد.

قیمت BNB در 2017 فقط 0.10 دلار بود. در اواخر می 2023، قیمت آن حدودا تا 314 دلار بالا رفت و 313.655 درصد رشد کرد.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌5.کوین دلار آمریکا (USDC)

✔️ارزش بازار:29.4 میلیارد دلار

مثل تتر، کوین USD (USDC) یک استیبل کوین است، به این معنی که به وسیله دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و نسبت 1 به 1 را هدف قرار می‌دهد. USDC به وسیله اتریوم تامین می‌شود و شما می‌توانید USD کوین را برای تکمیل کردن تراکنش های جهانی خود استفاده کنید.

 

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

✔️امیدواریم که تا اینجا از مقاله بهترین ارز دیجیتال برای سود لذت برده باشید. فراموش نکنید که نظرات خود را در مورد مقاله «بهترین ارز دیجیتال برای سود» را در بخش کامنت‌ها به ما بگویید.

 

📌6.ریپل (XRP)

✔️ارزش بازار:23.9 میلیارد دلار

توسط برخی از بنیانگذاران ریپل ساخته شده است. یک شرکت پردازش پرداخت و فناوری‌های دیجیتالی است، XRP می‌تواند در آن شبکه برای تسهیل مبادلات ارزهای مختلف، از جمله ارزهای فیات و سایر ارزهای اصلی استفاده شود.

در اوایل 2017، قیمت XRP 0.006 دلار بود. در 23 می 2023 قیمت آن به 0.46 دلار معادل 7.590 درصد رشد رسیده است.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌7.کاردانو (ADA)

✔️ارزش بازار:12.9 میلیاد دلار

تا حدودی بعد از چشم انداز ارزهای دیجیتال، کاردانو به دلیل استقبال اولیه از اعتبار سنجی اثبات سهام قابل توجه است. این روش با حذف رقابتی و حل مشکل تایید تراکنش در پلتفرم‌هایی مانند بیت کوین، زمان تراکنش را سریع تر می‌کند و مصرف انرژی و تاثیرات زیستی محیطی را کاهش می‌دهد. کاردانو هچنین مانند اتریوم کار می‌کند که قرار دادهای هوشمند و برنامه‌های غیر متمرکز را فعال می‌کند، که ADA کوین اصلی آن، قدرت آن را بر عهده دارد.

توکن  ADA کاردانو در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بزرگ دیگر نسیبتا رشد کمی داشته است. در سال 2017، قیمت ADA 0.022 دلار بود که تا 23 می 2023 قیمتش 0.37 دلار یعنی 1.753 درصد رشد است.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌دوج کوین (DOGE)

✔️ارزش بازار: 10.2 میلیارد دلار

دوج کوین در سال 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد، اما به لطف یک انجمن اختصاصی و الگوهای خلاقانه به سرعت به یک ارز دیجیتال برجسته تبدیل شد. بر خلاف بیشتر ارزهای دیجیتال، هیچ محدودیتی در تعداد دوج کوین‌های که می‌توان ایجاد کرد وجود ندارد، که باعث می‌شود همان طور که عرضه بیشتر می‌شود، ارز در معرض کاهش ارزش قرار بگیرد.

قیمت دوج کوین در 2017، 0.0002 دلار بود . تا می 2023، قیمت آن 0.07 دلار رسید، یعنی 36.389 درصد افزایش داشت.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌9.پالیگان (MATC)

✔️ارزش بازار: 8.2 میلیارد دلار

در 2017 راه‌اندازی شد، پالیگان قبلا به عنوان شبکه MATIC شناخته می‌شد، یک ارز نسبتا محبوب است. به آن «اینترنت بلاک چین‌ اتریوم» می‌گویند. شاید به خواطر همین است که MATIC بیش از 7.000 برنامه غیرمتمرکز را پشتیبانی می‌کند.

پالیگان همچنین رشد بسیار بزرگ را از زمان راه‌اندازی تجربه کرده است. قیمت اولیه MATIC زمانی که راه‌اندازی شد 0.00263 دلار بود و الان MATIC در 0.88 دلار معامله می‌شود یعنی 33.528 درصد سود.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

📌10.سولانا (SOL)

✔️ارزش بازار: 7.9 میلیارد دلار

سولانا که برای کمک به استفاده‌های امور مالی غیرمتمکز و برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند توسعه داده شده است. از مکانیزم‌های منحصر به فرد اثبات سهام و اثبات تاریخ برای پردازش تراکنش‌های سریع و ایمن استفاده می‌کند. SOL، توکن اصلی سولانا قدرت پلتفرم را فراهم می‌کند.

زمانی که در 2020 راه‌اندازی شد، قیمتSOL  در 0.77 دلار شروع شد. در اواخر می 2023 قیمت آن 19.90 دلار بود که یعنی 2.484 درصد رشد.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود

 

از اینکه تا انتهای این مقاله «بهترین ارز دیجیتال برای سود» همراه ما بودید از شما متشکریم. اکنون شما می‌توانید برای اینکه سودمندی معاملات خود را افزایش دهید از پرایس اکشن در معاملات خود استفاده کنید؛ برای این کار ابتدا فیلترشکن خود را روشن سپس روی این متن کلیک کنید.

برای پیدا کردن مطالب بیشتر همانند این مقاله «بهترین ارز دیجیتال برای سود»، شما می‌توانید به سایت آکادمی ترید و تجارت وولف تریدر سر بزنید. همچنین منتظر نظرات شما در بخش کامن ها مورد مقاله «بهترین ارز دیجیتال برای سود» هستیم.

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
توکنیزه

توکنیزه کردن چیست؟

آنچه در این پست میخوانید 📌توکنیزه کردن یا توکنیزاسیون چیست؟ (Tokenization) 💡کاربرد های توکنیزه کردن 🟢انتقال دارایی‌ها🟢امضای الکترونیکی و امنیت🟢ایجاد…

بیشتر بخوانید
الگوریتم اثبات سهام

الگوریتم اثبات سهام POS چیست؟

آنچه در این پست میخوانید 🔗الگوریتم اثبات سهام چگونه کار میکند📌انتخاب بلوک‌ ساز:📌تأیید تراکنش‌ها:📌معتبرسازی بلوک:📌استخراج و اثبات:📌پاداش:📌تراکنش‌های متناسب:🟢مزایای الگوریتم اثبات…

بیشتر بخوانید
کاردانو

کاردانو بلاکچین مبتنی بر علم

آنچه در این پست میخوانید  🪙کاردانو چیست؟📑تاریخچه کاردانو🧑‍🔧خالق کاردانو کیست؟🟢مزایای ارز دیجیتال کاردانو🔴معایب بلاکچین کاردانو چیست؟📊نقشه راه کاردانوفاز بایرونفاز شلیفاز…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.